Дистанційне навчання

           

Урок 28. Створюємо власний імідж. Відображення з допомогою виражальних засобів, притаманних для мистецтва дизайну власного бачення образу сучасного підлітка.




Мета уроку:
 формування ключових компетентностей: громадської компетентності: усвідомлення своєї належності до соціально-культурного середовища; загальнокультурної компетентності: духовно-моральні основи життя людини; особливості національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері; соціальної компетентності: здатність до життєдіяльності в суспільстві; взаємодії та продуктивної співпраці з різними партнерами в групі та команді;
 базові компетентності: розвиток логічного і просторового мислення, інформаційної та графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції, естетичне, патріотичне виховання.
міжпредметної естетичної компетентності: спроможність аналізувати й оцінювати найважливіші досягнення національної, європейської та світової культури;
предметних мистецьких компетентностей: допомогти учням правильно визначити поняття «імідж», його складові; підвести учнів до усвідомлення важливості створення власного іміджу, прагнення до самовираження та самовдосконалення, формувати у вихованців уміння відстоювати свою думку, наводити аргументи на її доказ, прислухатися до думки ровесників; сприяти дружній, діловій атмосфері в класі.

Тип уроку – комбінований
Форма організації – урок, з використанням мультимедійних засобів.
Терміни й поняття: імідж, індивідуальність,стиліст, стиліст-перукар, стиліст-візажист, стиліст-іміджмейкер.
Обладнання: для вчителя - комп’ютер, відео «Молодіжні субкультури»,  відео «Як створити власний імідж», для учнів – альбом, кольорові олівці.
Міжпредметні зв’язки: музика, психологія,соціологія, література, етика.

Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Актуалізація опорних знань учнів
Вправа-самопрезентація «Зірка самоповаги»
- На стікерах за 1 -2 хвилини створіть власну візитну картку, презентуйте свою
особистість: 3 чесноти, які заслуговують поваги.

3. Мотивація навчальної діяльності
- Мимоволі нашу увагу у віртуальному і буденному житті привертають співаки, актори, моделі, неформали. Цьому сприяє їх імідж. Водночас не всі зіркові особистості мають уявлення про те, як сформувати свій індивідуальний імідж. Хто допомагає їм бути завжди в центрі уваги дізнаємося згодом.

4. Оголошення теми і мети уроку
- На сьогоднішньому уроці також з’ясуємо, що включає в себе поняття «імідж», переконаємося у важливості створення власного іміджу, прагненні до самовираження та самовдосконалення.

5. Вивчення нового матеріалу

Словникова робота ( Перед вами вислів та епіграф нашого уроку, вставити вилученеслово).
«… — це наша візитна картка, загальна картка нашої особистості в очах інших, яка складається з багатьох компонентів: що ми говоримо, як ми дивимось, одягаємось і діємо».    (П. Берд )

Розповідь учителя.
- Імідж відіграє велике значення в ділових і особистісних взаєминах, дає можливість бути зрозумілим для інших, відображає здібності та моральні якості індивіда. Більшість дослідників зазначає, що нині імідж є складовою частиною культури ділового спілкування. У ньому зацікавлені представники будь-якої публічної професії.
Формувати позитивний імідж —- означає освоїти вміння та набути високої майстерності у творчій побудові свого життя, яка ґрунтується на глибоких знаннях, розвиненій самосвідомості, оволодінні технологією програмування та конструювання поведінки, самоподачі.
Індивідуально-психологічні особливості підлітка впливають на вибір стратегій і тактик візуальної самоподачі. Пересвідчитись у цьому допоможе презентація «Молодіжні субкультури
Презентація «Молодіжні субкультури».

Розповідь учителя.
- За останні роки в світі з'явилася величезна кількість нових професій. Одне з таких нововведень - професія стиліста . У нашій країні вона з'явилася недавно, проте вже активно завойовує популярність. Спочатку зі стилістами були близько знайомі в основному мешканки «світу зірок», завзяті модниці і дружини дуже заможних ділків. Зараз же про цих чарівних фахівців знають майже все. Чому чарівних? Тому що стиліст практично творить чарівництво. У його силах перетворити попелюшку в прекрасну принцесу, прямо як у казці - всього лише змінивши їй сукню, зачіску і туфельки. А завдяки збільшеній популярності цієї професії така «магія» зараз доступна практично для будь-якої дівчини.
Насамперед стиліст створює ваш образ для конкретної ситуації. Це може бути випускний у школі або ВУЗі, звану вечерю або особлива офіційна церемонія. Особливо популярні послуги стиліста перед весіллям, коли наречена бажає виглядати на святі особливо, відмінно від того яка вона в повсякденному житті. Це основна відмінність стиліста від іміджмейкера, останній переробляє ваш повсякденний стиль. Але ось ми приходимо в салон краси і бачимо відразу декількох стилістів: перукаря, візажиста, іміджмейкера. Хто ж нам потрібен, чим вони відрізняються?

Словникова робота
Стиліст - спеціаліст в області створення стилю(іміджу) людини за допомогою зачіски (перукар-стиліст або топ-стиліст), макіяжу(стиліст - візажист), одягу(стиліст-іміджмейкер), фото образу(фотограф-стиліст).
Стиліст-перукар відповідає за вашу зачіску. Він підбере ту стрижку і укладку, яка найбільш підходить саме вам. Підкаже в який колір краще пофарбувати волосся, щоб вигідно підкреслити ваш образ.
Стиліст-візажист створить образ за допомогою індивідуально підібраного макіяжу.
Часто буває, що цими двома напрямками займається одна людина. Це абсолютно
нормально, адже хороший стиліст, він як художник, бачить відразу закінчений образ, в якому все гармонійно і зачіска, і макіяж, і сукня.
А ось стиліст-іміджмейкер робить дещо іншу роботу. Він не просто підбирає вам образ для конкретного вечора або свята, а змінює ваш імідж на більш тривалий термін.
Послугами такого фахівця обов'язково користуються політики і зірки шоу-бізнесу. Саме їх руки створюють образ успішного ділка, надійного банкіра чи сексуальної кінозірки на довгі
роки.

Дослідницька робота учнів.
- Які з елементів є найбільш вагомими, а які найменш важливими при оцінці людини з першого погляду: доглянута (чиста, охайна) зовнішність; рукостискання; дружня посмішка; статура; відповідний одяг; мова; загальний настрій; запах парфумів/лосьйону; такт/самоконтроль вміння слухати; почуття гумору; знання; ввічливість; повага до свого та чужого часу; тон голосу. Слід розуміти, що всі названі елементи є надзвичайно важливими при створенні особистісного іміджу і можуть мати вирішальне значення у ситуації, коли людина оцінюється з першого погляду (наприклад, співбесіда, ділова зустріч з потенційним клієнтом і т. ін.).

6. Практична робота з поетапним поясненням.
Сучасні модні тенденції серед підлітків (одяг, зачіска, аксесуари, кольори і візерунки на тканинах тощо) – домашнє завдання. (Учні висловлюють свої спостереження)
Санітарно-гігієнічні правила . Правила роботи олівцями
Прийшов час братися до роботи над своїм образом. Але для початку нам потрібно нагадати правила, яких ми повинні дотримуватися під час малювання.

Вправа «Чарівне дзеркало»
- Уяви, що ти дивишся у чарівне дзеркало. Запам’ятай свою кольорову палітру, природній колорит і грамотно поєднай кольори для створення індивідуального образу.
Природній макіяж підкреслив твою красу. Твій стиль одягу,аксесуари, зачіска, вираз обличчя, жести допоможуть оточуючим передати твій стан, красу твого внутрішнього світу.
Скажи : «Я прекрасна (я прекрасний)!
Рухлива вправа:  Намалюй «головою» сонце, випрям руки як промінці і промов: «Я - сонце, я - любов, я -сила!»
Вправа «Принцеса балу» - Як вже говорилося, сьогодні у будь-якої дівчини(хлопця) є шанс стати справжньою принцесою (принцом) , треба тільки зробити перший крок назустріч своїй мрії.
Завдання : зобразити себе на танцювальній вечірці.

7. Підсумок уроку
Рефлексія у формі незакінчених речень:
 Я зрозумів, що можу ...        Мені захотілося ...
при цьому створити галерею малюнків та класну скарбничку (прикріпити свою
візитівку на стікерах на загальний плакат «Імідж класу»)

8. Домашнє завдання
- Що спільного між музикою, архітектурою і скульптурою?
- В яких літературних творах оспівується краса садів, парків?

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Лайфхаки до сучасного уроку трудового навчання"

  У рамках проведення методичного марафону у навчальному закладі вчителем трудового навчання Ольгою Володимирівною було проведено 19.02.2024...